ייעוץ אישי
עם עדי רסולי

arrow03

שיחת zoom

פגישה יעוץ  של שעה שתיתן לך פתרונות לעכשיו וגישה לעתיד. כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול, בפגישה של שעה בינינו תהיה לך הזדמנות לשאול כל מה שתרצי על תזונת ילדך. יעוץ למקרי של קושי סרבנות את קשיים בהאכלה (כולל הפרעות האכלה).

arrow02

איך אני עובדת?

לפני הפגישה אני מבקשת מכם לשלוח  לי 2-3 סרטוני ם מזמן ארוחה ושאלון מקדים . אני רוצה להגיע מוכנה לפגישה שלנו ועוברת על כל החומרים לפני. הסרטונים הם הדרך שלי להכיר את הילד לעומק. להתבונן בשפת הגוף ובמסרים שעוברים בזמן הארוחה ולאו דווקא נאמרים. 

arrow02

לאחר הפגישה הראשונה 

תקבלו "שעורי בית" הדרכה ברורה למסרים שכדאי או נכון להעביר בהתאם למה שנזהה יחד בפגישה.  לרוב אני פוגשת משפחות לפגישה עד 3 פגישות. התהליכים איתי הם ממוקדים וקצרים יחסית, אך מובן שכל תינוק הוא שונה, וודאי שלכל הורה הוא שונה.

arrow02

מה יקרה בסוף התהליך?

תהיי בטוחה לגבי מרכיבי התפריט של ילדך ואם הוא מקבל כל מה שדרוש לו תדעי כל מה שצריך על המעבר למוצקים או לאוכל אצבע ואיך לבצע אותו בקלות ובביטחון תקבלי מידע ופתרונות לבעיות עצירות או שלשול ממושכים נברר ונפתור יחד קשיים בעלייה במשקל תקבלו הדרכה מקיפה על תפריט צמחוני לתינוק

arrow02

450 ש”ח פגישת ייעוץ אישית בזום. 

אם יש לך ביטוח פרטי – ייתכן שאת זכאית להחזר! אני ממליצה לבדוק אם הביטוח מכסה ייעוץ של דיאטנית קלינית. התשלום יתבצע עבור כל פגישה וביניהן תוכלו לשלוח לי מייל עם שאלות שעולות.

לתיאום פגישה

על מנת לקבוע פגישה לחצו על הכפתור. יומן תיאום הפגישות יפתח לאחר התשלום

אני זמינה לשאלות
נגן וידאו

אמהות ממליצות