פיקניק עם ילדים !

פיקניק עם תינוק- מה לוקחים?

החלה עונות הפיקניקים, אבל מי יודע למה השם הזה מעורר בחלקנו הרבה בלאגן/לחץ? ומי יודע איך פיקניק נראה עם תינוק ומה לוקחים?? זה מתחיל בקביעה המלחיצה של: אולי נעשה פיקניק בשבת?? ואז מתחילות מליון שאלות: איפה? מתי? כמה? עם מי? כמה אנשים חשבו על המקום הזה לפנינו? מה השעה הכי טובה לצאת כדי שלא יפגע בשינה של הילד? ומה ל #$^*( הוא יאכל בפיקניק? זה הרי נופל בדיוק על ארוחת צהריים! להלן כמה עצות פיקניק עם תינוק

אז איך מתחילים ?

  1. פיקניק טוב צריך להיות מתוזמן כך שהילד ישן בדרך אליו, זה ודאיי יקנה לכם 2-3 שעות רגועות מצידו.
  2. בידקו האם יש באזור מים זורמים (מהטבע או מהברז) כי זה תמיד מועיל.
  3. ודאו כי יש צל באזור.

איזה ציוד לוקחים לפיקניק?

איזה ציוד לוקחים לפיקניק עם הילדים

  1. כלי אוכל – לכו על רב פעמיים!
  2. מפה (אם יש או אין שולחן , מפה זה תמיד כייף)
  3. מים, שתו רק מים…
  4. ערכת קפה
  5. מחצלת
  6. משחקים לילדים
  7. אוכל

האוכל!

  1. ביום בו אתם יוצאים לאחר ארוחת מוצקים בבית, תוכלו להחליף את סדר הארוחות כך שארוחת הצהריים (שלרוב דורשת תנאי קירור עד האכילה וחימום לפני האכילה) תאכל בתור הארוחה הראשונה של היום. אל תדאגו! יש חושך בבטן.. זה לא משנה אם אוכלים את הארוחה הזו בשעות הבוקר.
  2. לארוחה מחוץ לבית העזרו במתכונים שהכנתם ערב קודם או על הבוקר, תוכלו להכין מאפינס , לביבות, פנקייקים. כל מזון המכיל ביצים לאחר אפייה ואינו מכיל בשר, ניתן לקחת ולאכול מחוץ לבית.
  3. דאגו שיהיו לכם פירות וירקות טריים, זה תמיד משמח (ותעזרו בהם גם בקולפן ובסכין מהרשימה הבאה) אנחנו לוקחים שלמים וחותכים במקום. 
  4. ממרחים- זו תמיד שאלה .. הכי טובים יהיו טחינה ביתית, פסטו ממרח עגבניות מיובשות, ממרח עדשים המכיל כמות שומן (מטחינה או שמן זית) שמן הוא חומר משמר מצוין.גם בארוחה מחוץ לבית כדאי לחשוב על ארוחות מאוזנות:
    מנה הכוללת פחמימה – מאפינס, לחם קנוי או ביתי, פסטה.
    חלבון– טונה (מתאימה גם לתינוקות שכבר נחשפו אליה), מוצרי חלב בצידנית קטנה, או תבשיל קטניות שהכנתם בבית (או סתם גרגרי חומוס מבושלים)
    ירקות/פירות טריים, כבר אמרנו(וזה הזמן לומר שאם הילד שלכם אוהב רק אחד מהם, אז ברמה התזונתית זה בסדר, ברמה ההתנהגותית תמשיכו לחשוף עוד ועוד גם לדברים שפחות אוהב)

ילדים מעזים קצת יותר דווקא בסיטואציות כאלו (של אכילה מחוץ למסגרת הקבועה), הניחו את כל הדברים במרכז וחכו שהילד יגיד מה הוא בוחר. אם אתם תציעו, לרוב תציעו דברים שמכיר. אם הוא יסתכל סביר שיראה עוד דברים.

רשימת פיקניק משופצרת !

שקית זבל – תמיד שימושי במהלךֿ/סוף פיקניק

  1. תכשיר נגד יתושים המתאים גם לתינוקות.
  2. סכין חיתוך וקולפן, זה תמיד! בשימוש.
  3. שקיות זבל, נייר סופג.

יש משהו שאמור להכנס לרשימה ולא מופיע? שלחו לי מייל! מבטיחה להוסיף

הטיפים שלנו מהבית:

תמיד יש לנו שמיכה או סדין באוטו, מי יודע מתי צריך כזה ?

לוקחים צנצנות זכוכית ? הכניסו כל צנצנת לגרב (עדיף נקייה..).

גזייה- זה דבר מעולה!! אנחנו מחממים על זה הכל, או לוקחים פסטה לא מתובלת ובפיקניק עצמו מוסיפים זיתים תבלינים ובזיליקום. אפשר גם להכין בצק מקמח כוסמין מים ושמן זית ללוש היטב בבית או בתנאי השטח ולהכין פיתות על המחבת , זה טעים! זו תעסוקה לילדים וזה טעים

רוצים מתכוני פיקניק? אני ממליצה לקחת כאלו כמו לביבות או פנקייקים.
מתכונים טבעוניים יהיו הכי "בטוחים " לשמירה בחוץ

 

עגלת קניות
Start typing to see posts you are looking for.